Stjärnfall

2010-01-03

Ni märkte nog att jag verkade lite irriterad igår men allt blev bättre framåt kvällen. Jag och Henrik bakade negerbollar och såg på film. När vi hade lagt oss låg jag och surade en stund medan jag tittade ut på den stjärnklara himlen och då föll minsann en stjärna. Det var nästan som att den sa åt mig att sluta deppa och önska mig nåt fint. Ibland tror jag på tecken men det ska mycket till för att de ska framstå som äkta.

Det blir en lugn dag idag också. Henrik åkte precis iväg till Anna och Mirko för att jobba lite på deras spis. Han tog med sig Alice också så här är det lugna gatan. Jag ska träffa Alex idag men just nu vet jag inte riktigt hur för min bil har fått en riktig köldknäpp och vill inte alls starta. Får höra om hon har någon möjlighet att ta sig hit istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0