Sköna dagar!

2010-01-11
Fasen vad jag njuter av att ha det som jag har det nu. Jag vill inte att det ska vara såhär föralltid men det är riktigt skönt än så länge. Det enda jag gör är att gå och småpyssla och göra precis det som faller mig in. Jag börjar ibland bli lite rastlös av att vara hemmafru, jag skulle gärna vilja ha ett jobb men kanske inte på heltid. Inte än iallafall.

Nu har jag precis slängt in en fläskfilé i ugnen. Vet inte vad vi ska äta till än men det ger sig. Henrik är iväg och jobbar lite ikväll igen så jag tänkte gå ut och gå en runda, lyssna på avsnitt nummer två i boken. Den verkar faktiskt ganska lovande, lite lagom lättsam sådär.

Alice har precis fått sig en dusch. Jag fönade henne för första gången, hon brukar alltid få självtorka annars. Hon var såklart livrädd för ljudet men efter en viss tveksamhet tror jag faktiskt att hon gillade det. Nu ser hon ut som ett litet troll, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0