Segisen jag

2010-01-15
Vilken seg morgon! Jag låg och drog mig i flera timmar efter att Henrik gått upp. Gråmulet och trist ute idag så vad gör det? Tvingade mig själv ut på en halvtimmes promenad innan frukost så lite nyttig har jag varit. Vågen visade förresten minus tre kilo och måttbandet visade minus fem centimeter i midjan efter första veckan. Det är inte illa fast det är väl antagligen mest vatten men ändå... Känns jättebra! Vi får se hur det blir i Sälen bara, då ska jag se till att ha kul och inte tänka så mycket på det. Att åka slalom hela dagarna måste ju ändå göra sitt, tycker jag. Det blev ingen simning idag, badhuset öppnade visst inte förrän tolv. Är inte det lite väl sent? Alex började jobba klockan ett så det sket sig, vi kanske kan komma iväg i helgen och framför allt i nästa vecka. I Laholm har de relaxonsdagar på badhuset. Då släcker de ner badhuset, spelar avslappnande musik, bjuder på frukt och nyttigheter och så får man komma och simma. Om jag inte minns fel så sa Alex att det även fanns fotmassage och sånt. Det ska vi absolut åka på!

Klockan fyra idag ska vi titta på huset igen enligt besiktningsprotokollet. Henrik och mäklaren är gamla skolkompisar och känner till varandra väl så vi ska känna lite på honom idag och eventuellt lämna ett bud. Yah! Om vi har en riktig jävla tur godkänner säljarna budet och huset blir vårt. Jag skulle bli överlycklig!

Har pratat med Ida i över en timma på morgonen, hon verkar tycka det är lika roligt som jag. Eller det gör nog ingen men hon är inte långt ifrån iallafall. Vi har ju precis samma smak så hon är ett väldigt bra smakråd.

Ikväll ska vi på kalas hos Mirko, det ska bli trevligt!

Kommentarer
Postat av: madde

kan du inte länka till huset så man får kika? ä ju jättenyfiken!!

2010-01-15 @ 13:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0