Kusin Vitamin

2010-01-05

Nu har jag varit iväg och fått mina ärenden gjorda. Var och handlade lite mat och sen var jag en sväng på apoteket och hämtade ut mina piller. Köpte även någon vitaminburk som hette Apoteket Kvinna. Tänkte att det kan väl vara bra att få i sig lite vitaminer och mineraler och allt såntdär som kroppen behöver. Var nära på att köpa killvarianten till Henrik men det blev inte så och det ångrar jag nu. Det hade nog varit bra för honom också, speciellt så som han jobbar och sliter.



Just nu håller jag på med middagen. Idag blir det köttfärssoppa med en massa smarrigt gojs i. Blev så sugen på det i det här kalla, snöiga vädret. Man får passa på för det är inte alls lika roligt att sörpla i sig varm soppa på sommaren. Hade även tänkt att baka nyttigt bröd ikväll men såg i receptet när jag kom hem att jag hade glömt att köpa några av ingredienserna så det kanske får bli morgondagens syssla istället.

Ikväll ska Henrik iväg på hockey och jag ska bara ta det lugnt. Tänkte ta en lång skön dusch, fixa inpackning och sånt lyxigt! Hoppas det är nåt bra på tv också.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0