Kör hårt igen

2010-01-18
Idag blir det bara en massa städande innan Henrik kommer hem från jobbet. Tänkte fixa middag så att vi bara kan äta direkt när han kommer och sedan åka till Familia och kanske Väla. Jag trivs inte riktigt i min skidjacka som jag köpt, den är för stor på vissa ställen. Antar att det är för att det egentligen är en killjacka. Ska se om jag hittar en billig, vanlig svart skidjacka istället. Jag behöver även en smidigare halsduk, en ny mössa och lite sånt där. Skidglasögon också för sjutton! Vi får se vad vi hittar...

Idag är det hårdkörning som gäller igen efter en onyttig helg. Känns skönt att vara på banan igen, har haft sjukt ont i magen efter helgen så man märker verkligen vad som är bra för den stackars lilla magen och inte speciellt bra.

Jag längtar till imorgon... Jag vill att det ska bli imorgon NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0