Kommer inte på nån rubrik

2010-01-16
Det var trevligt hos Mirko igår. Vi fick smarrig tacos och underbar kladdkaka. Vi blev kvar ganska länge för vi såg klart nån film som gick på tv. Idag på morgonen har Henrik åkt dit igen för att mura upp spisen. Hans jobbil startade inte först så jag fick komma ner och dra igång den med golfen. Jag har inga planer men jag åker nog kanske dit och kollar läget senare. Han ska iväg på hocket ikväll också, hela dagen fullbokad. Jag har nog tänkt att ha min godisdag och bara mysa, kanske är något bra på tv.

Om en vecka är vi på väg till Sälen. Shit, vad fort det går! Måste skriva packningslista i veckan för jag har ingen som helst aning om vad jag ska ha med mig. Det är skillnad att åka på solsemester och skidsemester.

Nu ska jag fixa till mig lite och sen diska upp lite och sånt tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0