Jag är otålig.

2010-01-13

Jag hatar att vänta! Personen vi måste ha tag på har varit ledig i två dagar så imorn får vi förhoppningsvis besked om allting. Jag kan inte vänta, jag vill veta nu på en gång. Det borde inte vara några problem dock. Blev sängen sent igår, satt uppe och surfade runt i jakt på lite inspiration. Jag vet att jag inte borde förrän jag vet hur det blir men det är alldeles för svårt att låta bli.

Ska iväg och simma om någon timma, måste hoppa in i duschen först. Hade väl tänkt att hinna städa upp lite här också. Henrik satte ut bilannonsen på nytt igår och två stycken verkar redan vara mycket intresserade. En ska komma och kika iväll, hoppas vi blir av med den nu så är det ur världen sen. Skulle vara skönt att slippa tänka på det.

Annars, mina vänner, händer det inte mycket alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0