Imorn kör vi hårt!

2010-01-03
Imorn börjar det nya livet, for sure! Nu är det nyttig mat och träning som gäller ett tag. Jag måste skärpa mig för nu får det vara nog. Jag lovar att hålla er uppdaterade om hur det går. Jag kommer förmodligen sitta och böla här på bloggen ibland för att jag är godissugen men jag ska stå emot.

Henrik och Alice är fortfarande iväg. Det är väldigt lugnt och skönt här men jag börjar samtidigt bli sjukt rastlös. Känner ni igen det? När man inte vill något hellre än att bara slappa men samtidigt känner man sig rastlös? Konstigt att det kan bli så. Jag har heller ingen lust att gå ut, det är freaking 12 minus ute och här på kusten är vinden iskall.

Just nu sitter jag och tittar på ett program om ett par som har sexlingar. Sexlingar! Herregud! De sköter det galant, måste jag säga. Okej om man har sex barn i olika åldrar men tänk er sex små trotsiga barn i samma ålder. Då känner man nog att man lever.

Kommentarer
Postat av: Alexandermelisa

Great work,webmaster,nice design!

2011-08-30 @ 20:49:15
URL: http://alexandermelisa.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0