I'm so excited!

2010-01-12
Åh, idag känner jag mig så lycklig på nåt sätt. Det gör jag alltid när det är något på gång och när jag vill ha något. Mina tankar rusar iväg alldeles för fort och jag dagdrömmer alldeles för lätt. Men det kanske är bra att ha den egenskapen också? Det är bra om det går i lås men jag blir alltid så sjukt besviken när det skiter sig, då känns det lite som om jorden går under för ett tag. Jag vill, jag vill, jag vill.... Jag tror att jag är ganska säker, vi får se senare. Vad hemlig jag känner mig nu.

Idag avbokade jag mobilen jag beställt. Nej, jag har inte fått den ÄN. Beställde den i december, det skulle ta 1-3 arbetsdagar. Sedan var den slut och skulle åter vara i lager 20 januari och nu när jag kollade imorse så skulle den åter vara i lager någon gång under februari. Fuck that! Jag ringde och sa att jag isåfall vill ha mina pengar tillbaka och det skulle de ordna. Tur för dom! Och nu när jag får tillbaka de tusenlapparna blir jag lite snål, jag har ju faktiskt en jättefin mobil som inte alls är gammal. En ny får vänta helt enkelt. Kan behöva de pengarna till Sälen istället.

Idag ska jag åka och handla lite, känns som om jag gör det jämt. Jag säger alltid att jag ska veckohandla men det är alltid något jag glömmer. Jag kanske planerar för dåligt. Ska till ÖB också, de är ju så jäkla billiga på städgrejer och sånt.

Alice löper så hon har jättesöta små trosor på sig, haha. Inte konstigt att de andra vovvarna var lite tossiga när hon var där i fredags.

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa till mig lite.

Grattis till Mirko som fyller 29 år idag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0