Idag drar vi

2010-01-22
Jag borde egentligen inte sitta här för jag har en massa saker att fixa men jag är inte längre den där som stressar runt och får panik för att jag inte hinner saker. Och det är sjukt skönt! Jag mår verkligen bättre i själen än för två månadersedan. Och det har ju varit mitt mål. Det är fan ingen som tackar en för att man sliter häcken av sig, kom ihåg det! Det är liksom inte värt det för någon gång når man sin gräns och får nog.

Alice ska få sig ett bad strax, det kommer nog inte bli så poulärt men det måste göras. Ska klippa henne lite runt ansiktet också. Sedan ska jag städa upp lite här hemma, tråkigt att komma hem om en vecka och det är stökigt. Hinner jag ska jag även åka in till stan och köpa hårfärg. Funderar antingen på mörkbrunt eller så ska jag kanske härma Alex lite och köra på rödbrunt. Det enda jag egentligen vill är att få den där fina lystern som man får när det är nyfärgat.

Nu har vi höjt vårt bud med 50.000 också. Vi får se vad som händer nu, vi börjar nästan bli lite trötta på dem. De kan ju absolut inte räkna med att vi kan ta över det i mitten/slutet av februari hur länge som helst. Om drygt en vecka är det ju för sjutton februari. De får bestämma sig isåfall om de vill bli av med det snabbt eller inte...

Kommer nog inte vara jätteduktig på att skriva här när vi är iväg men datorn ska iallafall med så nåt litet inlägg kommer säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0