Handboll

2010-01-19
Tjoho, handbolls-EM på tv, fan vad kul! Jag sitter och kikar samtidigt som jag slösurfar lite och tittar på Henrik när han står och hänger tvätt. Jag har satt honom i lite arbete, haha.

Mäklaren har inte ringt så vi lär väl höra ifrån honom imorgon. Typiskt, här har man varit på helspänn hela dagen och så händer inget ändå. Kommer ju bli precis likadant imorn.

Alex och jag var och simmade. Någon var ganska seg idag men ändå duktig och jag simmade som aldrig förr. Jäklar, vad jag drog iväg. Vet inte vad det var men antagligen simmar man väl snabbare ju oftare man simmar. Efter det satt vi i bubbelpoolen ett tag och bara slappade, riktigt skönt. Alex skulle hem och laga ugnsstekt falukorv med potatismos, blev jättesugen på det så det fick bli samma mat hemma hos oss. Annars ikväll har vi bara tvättat och varit ute på en liten promenad.

Imorn kommer Sälengänget hit. Vi ska prata ihop oss lite, kolla över vem som ska köpa vad och så vidare. Tänkte även se den Sällskapsresan då de åker skidor och bjuda på varma mackor, smarrigt.

Kommentarer
Postat av: Sanna

meeen guuuud, ja blir också asnervös. Jag hoppas att ni ska få det, håller mina tummar. Simmar, vad duktig du är! Hoppas allt är bra annars....Love

2010-01-19 @ 21:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0