Fläsket har fått sig en omgång!

2010-01-06
Idag har jag och Alex varit iväg och simmat, fasen vad gött det var. Nu måste jag försöka att komma iväg minst två gånger i veckan. Vi ska nog prova på vattengympan också. När jag bodde på NZ brukade alltid jag och Tina simma och gå på vattengympa, det var skitskoj. Och väldigt bra för fläsket...

Jag ska snart ställa mig och baka bröd. Jag är säker på att vem som helst av er skulle vilja ha en sån bra hemmafru som jag, haha. Fy fan, vad jag känner mig huslig. Men vet ni vad? Jag älskar det! Jag älskar att gå hemma och pyssla med massa småsaker, laga mat, baka och allt sånt. Jag älskar det när jag har tid till det, annars blir det bara en tråkig börda som måste göras.

Henrik ska iväg och jobba ikväll igen. Det är tredje dagen utav tre som jag knappt ser honom här hemma. Men det gör ingenting. Det är bra att han vill hjälpa till för nån gång kanske man själv behöver hjälp och då vore det ju trist om ingen vill hjälpa till.

Angelica, angående din kommentar. Hur jag ser på en person som umgås med någon som försvarar det? Jag vet inte riktigt om jag förstår frågan men vad har personen med det att göra? Jag anser nog ingenting om personen som umgås med någon som försvarar detta. Den som försvarar detta har en egen åsikt, det har alla. Sen om jag tycker att den är helt åt fan spelar ingen roll. Jag respekterar andras åsikter men jag måste ju såklart medge att jag har svårt att förstå hur någon kan försvara en person som faktiskt betett sig riktigt illa. Jag vill även poängtera att personen inte betett sig illa bara en gång, utan det har hänt måååånga gånger. Det skulle helt enkelt vara roligt att höra vad den som försvarar detta har för motivering. Okej, om personen försvarar personen ifråga men ingen annan än han själv kan vara till försvar för sina egna handlingar. Jag tycker inte att det finns så mycket att försvara, det handlar om oss som varit inblandade och ingen annan. Hur han har varit mot andra är en annan sak. Jag betvivlar inte att många har en helt annan bild av honom och det är ju super för dem! Vad tycker du själv?

Kommentarer
Postat av: Angelica

hej igen,vad jag mena var väll igentligen hur en person betraktas när den umgås med en som försvarar denna människa för dens handlingar...ja kan inte skriva om vem detta handlar då ja inte har en aning om vilka som läser din blogg och om ja går på vad en nära vän säger så ska man hålla sig långt borta från personen ifråga...läste du min blogg senaste? jag är den som inte vet hur ja ska bete mej mot "tjejen" i fråga...komplicerat hur ja förklarar mej antar jag....men du kanske får en susning??? =)

2010-01-06 @ 18:10:48
URL: http://hej igen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0