Disney On Ice

2010-01-09

Jag har varit skitdålig på att skriva här men jag har helt enkelt inte hunnit. Igår tog vi sovmorgon, jag gick en lång morgonrunda med Alice innan det var dags för frukost. Efter det drog jag med mig Henrik till badhuset och simmade. Hurtig jag har blivit va? Får hoppas det håller i sig bara. Ska iallafall börja på vattengympa med Anna snart också, hon skulle anmäla oss. Hoppas Alex också vill, det hade varit skoj! Vi fick skynda oss hem från badhuset för att hinna göra oss iordning och äta innan det var dags att åka till Göteborg, Scandinavium och Disney On Ice. Det var jättemysigt men jag tror nog att showen hade gjort sig tusen gånger bättre i en mindre arena. Och mina vänner, jag ska erkänna för er att jag var lite onyttig igår. Åt både popcorn och lite choklad. På vägen hem stannade vi på McDonald's. Jag och Henrik delade på en hamburgare och jag åt morötter. Jag drack även milkshake. Men jag tror inte på strängt förbud, för isåfall kommer man garanterat att fuska. En dag i veckan är okej! Men varje dag är inte okej!




Idag har vi varit inne i stan en sväng. Henrik har köpt en batteriladdare till sin kamera och sen handlade vi lite mat. Ikväll ska vi göra en smarrig thaigryta med lövbiff. Nyttig är den såklart! Nu ska vi strax iväg på hockey, Rögle möter Modo. Foppa ska tyvärr inte vara med men det ska däremot Näslund. Kul att få se lite proffs. Idag måste Rögle vinna alltså, det börjar bli löjligt. Fem raka förluster, har jag för mig. Det är illa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0