All better

2010-01-02
Idag mår jag mycket bättre, yah!! Det beror antagligen på att jag sovit närmare 12 timmar inatt. Det var nog det som behövdes, vila. Har inte alls tagit det speciellt lugnt och vilat fastän jag varit riktig dålig. Idag är iallafall nästäppan som bortblåst och jag känner mig lättare i skallen. Henrik däremot har ont i magen och ligger och vilar sig. Alltid ska det vara nåt!

Idag ska jag städa ut julen här hemma. Nu när nyår är över känns det som att det räcker. Längtar lite smått efter mina vanliga grejer eftersom jag inte hade dem länge innan det var dags att plocka ner dem igen för att göra plats åt julsakerna. Ikväll kanske vi ska gå på bio och se Göta Kanal 3.

Jag vet inte varför men jag känner mig så lycklig idag! Känns som om jag har all världens energi fast jag går och snorar och har mig. Mer sådana dagar, tack! Fick ett jättegulligt mail av Emma på FaceBook också, ett sådant som verkligen förgyller ens dag. Nu måste vi ta tag i att börja ses. Vi bor bara en halvtimma ifrån varandra nu när jag flyttat hit. Känns så tryggt att ha en barndomsvän så nära. Någon som vet allt om en sedan mycket, mycket länge. En sådan man inte behöver träffa på flera, flera månader men när man väl ses så känns det ändå som om det vore igår. Ja, en person som föralltid kommer att vara en vän, helt enkelt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0