Spöken & Minilampor

2010-02-11
Jag är precis hemkommen från Båstad. Informationsmötet på Arbetsförmedlingen var inte farligt som jag trott, det där med jobbgaranti för ungdomar verkar inte vara något speciellt. Ungefär som nu fast lite mer kontakt med dem och det kan jag väl stå ut med. Det stod att mötet varade i cirka två timmar men det tog knappt en halvtimme, skönt! Fick ett infall efteråt och gick till Meddo för att sola. Skönt att slippa se ut som ett levande spöke.

Känner lite mer entusiasm för det här med jobbsökande nu. Ska skicka brev och CV till några av alla butiker på Väla samt lite andra ställen där jag kan tänka mig att jobba. Tror jag ska fixa om lite i ansökningarna också, göra dem lite mer intressanta.

Igår hittade jag världens sötaste lampor på Jysk. Det är minilampor, bara 26 cm höga. De är ju perfekta till gillestugans fönster! Har dock inte bestämt mig för vilken skärm än, det fanns runda, fyrkantiga och alla möjliga. Kommer bli väldans tjusigt tillsammans med lite mindre krukor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0