Soffor

2010-02-24
Vi får se om det blir Familia med Alex idag, hon jobbar nog till ett eller så först. Ikväll är det ju personalmöte, jag längtar! Igårkväll satt jag och kikade på Blocket lite och hittade en skitsnygg soffgrupp. Jag kan mycket väl tänka mig att köpa en begagnad soffa om den är fin, inte för gammal och om personerna som säljer den är "fräscha". En del måste ju bli av med sina soffor jättesnabbt och säljer dem billigt som sjutton. Ska absolut hålla mer utkik  när jag har mer pengar. Men visst var den här gruppen jävligt snygg för bara 4000 kronor? Det är precis en sån jag skulle vilja ha! Häromveckan sålde en annan person en svart, skitsnygg soffgrupp för bara 2000 kronor så det går ju fler tåg hela tiden liksom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0