NZ's Next Top Model Is Born

2010-02-23
Idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Jag hade tänkt att åka och fixa present till Teagan men jag tror att Alex och jag åker till Familia imorn så jag kan lika gärna vänta. Det får nog bli att bada busvovven och packa någon mer låda istället.

Jane-Marie, Frances söta kollega, fick en liten dotter i söndags. Eller liten ska jag väl inte säga för hon vägde 5 kg och var hela 59 cm lång. New Zealands next top model, säger de. Jag kan bekräfta det, hon var riktigt lång och sjukt söt. Och Elizabeth, Cels mamma, gick bort hastigt idag. Hon var inte alls gammal eller grå, bara en riktigt virrepanna så detta kom som en chock för dem alla. Hemskt...

Om man skulle ta tag i dagen lite kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0