Lyckad arbetsintervju

2010-02-15
Ja, så känns det iallafall! Eller rättare sagt, det känns skitbra! Men det vet man ju aldrig förrän de hör av sig igen men jag håller tummarna och hoppas. Allt lät jättebra. Jobbet är som barista på Espresso House. Jag fick idag även reda på att tjänsten innebär att man blir så kallad "andre man". Det innebär att man är platschefens högra hand och så småningom själv blir platschef. Dessutom får man högre lön är de vanliga baristorna. Vore ju fräckt att komma in och knipa en sådan plats det första man gör. Lugn och fin Mimmi, nu ska vi inte ta ut någonting i förskott. Espresso House och 7-Eleven verkar fungera på samma sätt så jag kunde hela tiden relatera och ge exempel på saker och ansvar jag haft, vilket ju är skitbra. Allt kändes så naturligt, jag var inte ens det minsta nervös. Och jag klarade att åka till Malmö ensam, som ni märker. Fattar inte vad jag var nervös för. Herregud, här har jag rest jorden runt på egen hand och är nervös för att åka tåg från Ängelholm till Malmö. Haha.

Nu håller vi på att städa här hemma, det är en tjej som ska komma och kika på lägenheten imorgon. Det är nog allt för nu. Jag känner mig förresten så himla fin i mina nya klänningar, vilken skön känsla det är!

Kommentarer
Postat av: madde

va rolit att d gick bra på intv.!

2010-02-15 @ 22:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0