Life is good

2010-02-22
Rekryteraren på Espresso House ringde tidigare ikväll och sa att hon var jätteimponerad. Jag hade fått toppbetyg från alla! Hon sa också att det skulle bli jätteskoj att få samarbeta med en sådan person som jag. Hon hoppades även att jag snart skulle få fler timmar och att jag så småningom skulle avancera. Jag riktigt suger i mig allt beröm jag fått det senaste. Jag behövde det, det känns skitbra! På onsdag ska jag på personalmöte i Ängelholm. Då får jag träffa alla mina kollegor, bland annat. Det ska bli jättespännande. 

Jo, Jayden har förresten berättat för alla på dagis att hon ska åka på semester. Så nu tror alla att hon liksom ska åka snart men så är det ju inte riktigt, haha. De kommer ju längta ihjäl sig innan det är dags, två år säger ju dem ingenting. Och Frances tyckte att jag lika gärna kunde börja organisera mitt bröllop eftersom de inte skulle ha råd att komma hit två gånger. Haha, jag sa att det fick hon säga till Henrik istället.


Kommentarer
Postat av: Sis

Lika bra att börja jobba på barn också. ;) Så Henrik kan dricka upp sin gamla alkohol också. :P

2010-02-22 @ 23:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0