Kom nu, brevbäraren!

2010-02-18
Idag tog jag sovmorgon till klockan nio, jag sover som en stock på nätterna just nu. Skönt är det! Ikväll ska jag lägga mig tidigt, ska vara i Helsingborg redan 06.30 imorgon bitti. Igår "designade" jag en garderob på IKEAS hemsida. Skitsmidigt, programmet skrev ut en lista med de saker man inredde garderoben med och räknade ut totalpriset. Förmodligen blir det denna skitsnygga modellen till vårt sovrum:

 
Just nu sitter jag och väntar på att posten ska komma med mina pengar. Tänkte åka iväg till Hyllinge och Familia. Behöver köpa ett sådant där långt linne på Gina Tricot tills imorn. Sedan tänkte jag storhandla lite också, på City Gross kanske. Ska ringa Alex och fråga om hon vill med men först måste jag se så att pengarna verkligen kommer.

Kommentarer
Postat av: Linda

Langa en kommentar på min blogg!

2010-02-18 @ 22:06:51
URL: http://l

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0