Kanske jobb på g?

2010-02-12
Idag ringde en personalrekryterare från ett företag där jag sökt jobb. Äntligen börjar det hända lite på den fronten! Hon berättade att jag lät väldigt intressant för tjänsten och meddelade att hon, enligt deras rekryteringsprocess, skulle skicka ett mejl där jag skulle få svara på ett frågeformulär. Eftersom jag inte hade något för mig precis då så svarade jag på frågorna nästan direkt. Ungefär 20 minuter senare ringer hon upp igen och berättar att ingen någonsin har haft så höga poäng på dessa frågor och att gärna vill träffa mig redan på måndag för en intervju. Spännande! Fingers crossed! Jag berättar mer detaljerat på måndag...

Nu ska jag ladda hela helgen, tänkte jag. På söndag ska jag åka och köpa nya kläder så jag känner mig fin inför intervjun, då får man mycket bättre självförtroende. Tjänsten är på 75% och företaget ligger mitt i Ängelholm, det vore perfekt för mig! Intervjun är dock i Malmö så jag ska ta tåget dit. Är lite nervös inför det, har nästan aldrig varit i Malmö och absolut inte helt ensam. Men det ska väl vara det minsta jag har att oroa mig för, egentligen. Haha. Typiskt mig att vara nervös för sådana småsaker. Jag är liksom inte alls nervös för intervjun i sig. Känner mig riktigt självsäker ifråga om det här jobbet.

Som vanligt svävar jag iväg lite men det måste man få göra... We'll see what happens!

Kommentarer
Postat av: Madde

håller tummarna :-D

2010-02-13 @ 20:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0