Imorn är ingen vanlig dag...

2010-02-01
... för det är Henriks födelsedag! Har precis varit iväg och fixat med hans paket. Blev lite ändrade planer men jag är säker på att det bara är åt det bättre hållet. Han kommer bli superglad, min fining tidning. Ska bli myspys hela dagen. Eller ja, innan han börjar jobba och när han kommer hem.

Vi var på banken imorse, det gick finfint. Nu är handpenningen betald. Nu återstår det att se när tantens bouppteckningen är klar så vi kan få tillträde. Det blir tidigast 15 februari och senast 15 mars. Inte alls långt kvar ju, vi längtar som tokar. På fredag ska vi tillbaka till Egon på banken för att ordna med alla våra konton, lika bra att byta bank så att man har allt samlat på ett och samma ställe.

Nu ska jag slå in paket och pyssla lite. Jag älskar att ge paket, det är alltid så roligt att se när folk blir glada. Då blir jag lycklig. Sen ska jag söka jobb, Åhléns och Dressman söker folk.

Kommentarer
Postat av: Ida

Det tar på åren, hur gammal blir han?

2010-02-01 @ 15:03:29
Postat av: alex

ett tack för tipset om jobbet på åhlens kanske!?

2010-02-01 @ 19:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0