Henrik 27 år!

2010-02-02
Idag fyller min älskling år! Gick upp jättetidigt imorse för att fixa med lite frukost på sängen. När jag var liten fick jag alltid frukost på sängen med ostmackor och o'boy på min födelsedag. Det fick Henrik idag också. Jag tände ett litet ljus på brickan och la även dit en dammsugare (han älskar dem) som jag satte ett tårtljus i. Sedan gick jag och Alice in i sovrummet och sjöng for honom. Eller jag gjorde det iallafall, Alice hoppade mest på honom. Han blev jätteglad för sina presenter. Han fick en mutterdragare och på torsdag ska vi äta en smarrig middag på den tjusiga hockeyrestaurangen och samtidigt se Rögle mot Skellefteå. Rögle har förresten värvat två nya spelare, kommer bli jättekul att se.

När Henrik hade gått till jobbet gick jag och la mig igen, har haft ont i huvudet inatt. Fick tvinga upp mig själv någon timma senare för att fixa till mig och åka till Båstads Arbetsförmedling för en påanmälan. Löjliga saker... På vägen hem svängde jag förbi Lågprisladan i Boarp, de har jättemycket skojigt småskit. Sånt som jag älskar. Dock är det ganska fattigt för tillfället så jag fick åka hem tomhänt. But I'll be back, trust me... Haha. På vägen hem började det storma och snöa som fan, vi får se vad det här skitvädret leder till.

Nu ska jag ta och städa lite här hemma innan födelsedagskillen kommer hem. Han har önskat sig spaghetti och en krämig köttfärssås till middag samt prinsesstårta till efterätt. Tur att han inte är så komplicerad, min goding.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0