Happy Valentine's Day!

2010-02-14
Till hela min familj och alla mina vänner! Jag älskar er, hoppas ni har en mysig dag med era godingar. Jag tycker inte att Alla Hjärtans Dag är trams. Visst är det liiite mycket av alla hjärtesaker i butikerna men det är inte helt fel att ägna en hel dag åt de man älskar mest. Självklart ska man visa det oftare än en dag om året men de flesta förstår säkert hur jag menar. Själv har jag fått rosor av min älskling och snart ska vi ut och äta middag. Jag köpte jättefina kärleksbakelser till oss. Och utav Lotta och Kalle har vi fått smarrig choklad.








Jag har haft en jättemysig dag med Alex och Anna på Väla. Har köpt 4 klänningar fast jag bara skulle ha en, haha. Så typiskt mig! Men, först hittade jag en jättefin på Gina Tricot som bara kostade 149 kronor. Den satt så himla perfekt så jag tänkte att jag bara måste köpa en till fast med ett annat mönster. Så det gjorde jag! Sen hittade jag en på H&M som bara kostade 49 kronor, haha, sjukt billigt. Inte ens på rea. Så den köpte jag också i en annan färg. Jag fick alltså 4 klänningar för 400 kronor, heeeelt okej! Mer än okej förresten... Tack mina fina svägerskor för en rolig dag!

Kommentarer
Postat av: Ida

Älskar dig också.

2010-02-14 @ 21:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0