Frances kommer hit!!!

2010-02-22
Frances berättade nyss att hon och barnen ska satsa på att komma hit 2012!!! Kan ni fatta? Nej, jag tror förresten inte att någon kan förstå hur jäkla stort det här känns för mig. Det är helt overkligt, det känns som att jag drömmer. Just som allt går så himla perfekt så kommer hon och gör det tusen miljarder gånger bättre... Nu kan jag väl ändå inte ha mera tur? Frances, Teagan och Jayden betyder så otroligt mycket för mig, jag älskar dem lika mycket som min egna familj. De ÄR förresten min familj, också. Alltså, det spelar ingen roll om det är två hela år kvar. Hade hon sagt år 2022 istället hade jag blivit precis lika lycklig för huvudsaken är att jag vet att de SKA komma, nån gång!






Jag är så lycklig så att tårarna rinner, haha. Barnen kommer att vara 9 och 7 då, jättestora. Åh, vad roligt!! Jag vet att Frances alltid har velat att när de kommer hit så ska barnen vara så pass stora att de minns att de varit här liksom. Ska man åka till andra sidan jorden vill man ju såklart att de ska kunna uppskatta det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0