Första grejerna till badrummet

2010-02-12
Här är städningen i full gång. Vi ska börja packa i helgen och då känns det skönt om allt är i sin ordning och inte i en enda röra. Igår var vi ju iväg och köpte vår duschvägg, sjukt nöjda är vi! Här är den:


Och här är en bild på handfatet och kommoden. Sedan kommer en bild på spegeln med inbyggt ljus på sidorna. Den är egentligen lika bred som handfatet, såklart, men jag fick inte till det så bra på bilderna.


Vad tror ni? Visst kommer det att bli skitsnyggt? Jag kommer BO i mitt badrum när det är klart! Idag ska vi åka och kika på blandare också, både till handfatet och duschen. Det finns sååå många och en del är alldeles för moderna. Way too much... Vi vill ha någon vanlig, fin och smidig. Inga konstiga grejer liksom.

Nu ska jag strax hoppa in i duschen. Ikväll blir det fredagsmys för hela slanten, jag och min älskling. Har varit bra för honom att han har tagit det ganska lugnt i veckan. Han har nog en dag kvar hos Anna och Mirko och sen är deras spis klar. Sen är det bara vårt eget som gäller! Det är massa folk som frågar honom om saker de vill ha gjorda och innan har han alltid kommit dit snabbt och gärna fixat åt dem men nu får de, som han säger, inse att han inte kommer att ha tid på ett tag. Han har sitt eget nu och det är givetvis det han prioriterar. Det blir skönt för honom att slippa ha dåligt samvete över att lämna mig ensam så mycket också, även om det absolut inte går någon nöd på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0