Förresten...

2010-02-11
Jag glömde berätta att det där Danmarksprojektet som Arbetsförmedlingen håller i skall läggas ned. Tack gode gud!!! Nu kan de inte packa på mig det iallafall. Jag vet inte varför men det känns som om Arbetsförmedlingen kommer tvinga på mig en massa jobb som jag inte vill ha. Men så får de väl inte göra? Bara jag som är löjlig... Men kan man bli annat när man aldrig varit arbetslös innan? Haha.

Kan lika gärna berätta att jag gärna skulle vilja sy små söta, raka kappor till fönstrena i gillestugan. Jag är absolut ingen hejare på att sy men det är ju aldrig för sent att lära sig. Dessutom kan väl inte kappor vara så svåra att sy, eller?! Inte så små iallafall... Henrik tyckte dock, till min besvikelse, att vi inte skulle ha några gardiner där nere eftersom det inte kommer in så mycket ljus. Men äsch, det är ju inte så att jag ska täcka för hela fönstrena liksom, lite ombonat måste det ju få vara. Dessutom har vi ju hittat lampor nu, haha. Han ska nog gå att övertala. Jag hade isåfall tänkt mig små, fina Marimekkokappor och soffkuddar i samma tyg.


Kommentarer
Postat av: Ida

Nästan för dyrt för att användas. Johan fick massa skäll när han bar påsen med lampskärmen i men vafan den kosta ju 319 kr.

2010-02-11 @ 14:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0