BIG DAY!!!

2010-02-26
Ja, idag är ännu en utav de där stora dagarna i livet. Ni vet, dagar då man gör sådana saker som man bara gör en gång i livet. Och man får bara sitt första hus en gång i livet!!! Idag är den dagen... Det känns underbart! Henrik och jag åkte dit direkt efter att ha varit på banken. Det var så skönt att i lugn och ro få gå runt och kika, ta mått och bara "vara". Sedan var han tvungen att åka och jobba men jag stannade kvar en stund. Har tagit bort några fula kakeldekorer i köket och satt upp lampor och krukor i gillestugefönstren. Det blev superfint, som jag hade tänkt mig. Vad många fler tankar/planer det kommer upp i huvudet nu när man väl är i huset. Jag är överlycklig. Ska strax ta med mig Alice och gå dit igen. Idag ska vi flytta sakerna vi har i källaren och sen på söndag ska vi flytta resten.

Imorn ska vi till IKEA. Fast Henrik kunde inte följa med för han rörläggarkompis kommer och kikar på pannan och pluggar igen vattenrören så att vi kan börja riva ut badrummet. Alex, vill du följa med till IKEA imorn? Nästan bara skönt att Henrik inte följer med för då kan jag få gå och kika på sånt som jag tycker är roligt ifred.

Kommentarer
Postat av: Frida

Va kul, Grattis till huset :)

2010-02-26 @ 20:11:28
URL: http://friiiidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0