Ännu ett jobb

2010-02-25
Jag fick bannemej jobb på sjukhuset också, som timanställd. Ska gå bredvid på två olika avdelningar tre dagar nästa vecka och ännu en dag veckan efter det. Fy fan, vad det går bra nu. Nästa vecka kommer jag komma upp i heltid, det är ju skitbra. All in, på en gång. Det är bara att köra på för jag är fit for fight just nu. Jag vill tjäna pengar så jag kan köpa en massa fina saker till mitt hus. Längtar redan till april för då får jag bra lön plus att jag fyller år. Då ska jag shoppa!

Idag har jag och Alex varit på Familia. Alex handlade en hel del medan jag handlade en klänning till mig själv och en till Teagan. Vi fikade goda mackor på Espresso House också. Här är Teagans snygga klänning, hon kommer att älska den:


Hon ska även få nån pysselgrej där man kan göra sina egna suddisar. Det kommer hon också att älska. Den här klänningen köpte jag till mig själv. Har nu tre sådana här men i olika mönster. Jag bara älskar dem! Fast bilden gör den inte rättvisa, jag knyter den i sidan på ett lite snyggare sätt.



Min dator har lagt av, eller musen vill inte fungera. Fan, hoppas den hoppar igång snart. Måste ha den! Nu får jag sitta här vid Henriks dator. Jag orkar inte med sånt här, saker och ting ska bara funka.

GRATTIS ALEX TILL DET FASTA JOBBET, DET FÖRTJÄNAR DU ♥

Imorn vid den här tiden är vi husägare!! Som jag längtar... Har köpt små söta krukor till gillestugan idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0