Välbehövlig sovmorgon

2010-12-07
Jag minns knappt när jag fick sova utan att vakna till väckarklockan, lovely! Ska ta dagen lite som den kommer innan det är dags för att åka och jobba. Jag vet inte alls vad som förväntas utav oss ikväll, jag har bara sagt att jag vägrar servera som en servitris på restaurang. Det gör jag bara inte, det är inte min grej för fem öre! Jag tror att vi bara ska "finnas till hands" och fylla på buffén. Det blir nog en sen kväll iallafall och efter det ska vi åka och ställa bilen på verkstaden, bromsarna ska lagas.

Imorn blir det en riktig busy men kul dag! Först skön sovmorgon igen, sedan brandutbildning på jobbet och då är det Mirko som ska utbilda oss. Efter det ska jag hinna med ett Indoor Walkingpass med Lotta. Jag får skynda mig som fan hem för att duscha för sen ska jag och Alex iväg på Champagne Safari i Helsingborg. Södra Sveriges allra bästa dragshow! Vi har två kollegor som medverkar dessutom så det ska bli askul att se.


Innan jag tar tag i dagens bestyr som består av promenix, badrumsstädning och diskning ska jag tipsa er om en supergod smoothie som Lotta i sin tur tipsade mig om. Mixa:

- 1 banan
- Saft från 2 apelsiner
- 1 dl blåbär
- 1 ägg.

Mums var det! Drack precis en till frukost...


Kommentarer
Postat av: jenny

mycket fin blogg ! :)

2010-12-08 @ 21:24:09
URL: http://jennywiklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kolla min nya blogg!

Sköt om er! =)

2010-12-11 @ 18:42:22
URL: http://htother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0