Smålycklig

2010-12-30
Idag har jag gått och känt mig sådär smålycklig hela dagen, jag älskar när man har den känslan! Det har blivit lite jobb idag, en lugn och skön dag. Vanligtvis har vi över 200 gäster i restaurangen per dag men nu i mellandagarna har antalet legat på cirka 100 stycken. Vi har alltså hälften så mycket att göra och det är ganska skönt faktiskt. Det får kompensera för de dagar vi har stressigt!

Jag och Henrik påbörjade operation storstädnining i eftermiddags. Vi kom en bra bit, imorn ska jag bara dammsuga och torka golven på ovanvåningen. Dessa två godingar kom även idag:


Jag får mycket hjälp med mina nyårsförberedelser, vilket är perfekt! Imorn blir det att greja en massa och vi ska även hinna med en sväng till Familia för lite shopping.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vill bara önska er två ett riktigt Gott nytt år och God fortsättning på 2011.

Hoppas att ni får en über mysig nyårsafton, blir ni flera? Kram M.

2010-12-30 @ 18:26:33
URL: http://rosaliljan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0