Nya däck på!

2010-12-21
Hade en supermysig idag igår när jag var barnvakt åt Ludvig. Det är inte ofta man får vara ensam med godingen annars. När jag kom hem på kvällen satte jag igång med det planerade julgodisbaket. Det blev knäck, chokladknäck och Mariannetryffel till att börja med. Idag har jag fortsatt med Snickers och Cornflakes Crisps. Jag har insett att jag inte direkt kommer att fortsätta gå ner i vikt nu under julen men det tänker jag faktiskt skita i! Mitt mål är att iallafall inte gå upp nånting och det tycker jag låter rimligt. Jag får ta tag i det ordentligt sen efteråt istället. Man ska njuta på julen, det har jag alltid tyckt.

Idag har jag varit iväg och fått nya vinterdäck. Blev stoppad i en poliskontroll i söndags och det visade sig att de dåvarande däcken höll 3 mm, alltså minimum så det var lika bra att göra sig av med dem med en gång. Speciellt nu när vi ska till både Skövde och Sälen.

Nu ska jag strax åka iväg på jobbmöte och sedan blir det Indoor Walking.


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja håller med dig, tänker också äta och njuta av julen så får man ta tag i vikten efter, det viktiga är ju som sagt att man inte går upp :)



God Jul :)

2010-12-21 @ 19:32:30
URL: http://friiiidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0