Indoor Walking

2010-12-06
Jag glömde ju berätta för er att jag provade Indoor Walking i förra veckan och det var riktigt skoj att träna på crosstrainer i grupp. Vi ska definitivt fortsätta med det! Idag däremot blir det ett hårt spinningpass men innan dess har jag ett par lediga timmar att slå ihjäl. Ska fixa med lite julklappar, tänkte jag. Har några småsaker kvar att köpa och sedan är jag helt klar. Det känns skitskönt!

I lördags var jag och Lotta inne i en affär som ligger bredvid Friskis, Fyndet heter den. De säljer en massa gamla, fina saker. Jag köpte sex stycken, jättesöta, rosa dessertskålar för en väldigt billig peng.

Nej, nu ska jag njuta av att vara lite ledig. Åtminstone fram till klockan 16.00 imorn då jag ska servera på en läkarmiddag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0