Änglatjänst

2010-12-28
Hej och hå, det blev en ganska stressig dag igår. Först en snabbsväng på stan och Hem & Hobby där jag blev en fin kruka och ljuslykta rikare. De passade perfekt i sovrummet! Sedan hann vi knappt hem till Skåne innan det var dags att bege sig på hockey och vi kom hem sent. Det blev raka vägen i sängen för att sedan gå upp och jobba imorse. Skönt att komma igång igen. Har jag berättat att jag fått ett vikariat på 85% på sjukhuset med start i januari? Jag är jättenöjd! Jag ska bli en så kallad ängel, det är en person som hjälper till på alla ställen och alla avdelningar kan man säga. Sjuksköterskorna och undersköterskorna har också änglar och jag blir alltså en ängel i köket. Fin titel på en tjänst, eller hur?


Nu ikväll har jag varit på Indoor Walking, väldigt välbehövligt efter helgen!!! Jag har dock inte gått upp ett enda gram men svullen blir man snabbt. Imorn får vi Skövdebesök så nu ska gästrummet få sig en ordentlig omgång. Det kommer att bli ganska intensivt nu innan nyår, mycket att förbereda och ordna med. Men skoj ska det bli!

Kommentarer
Postat av: Emelie

fiin blogg ! :D <3

2010-12-31 @ 23:28:51
URL: http://memlizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0