Golv beställt!

2010-08-10

Nu är vårt fina skeppsgolv äntligen beställt, kommer bli lovely. Såhär ser det ut:


Har tidigare pratat om fototapet men nu är det ändrade planer, istället ska vi måla upp en världskarta på den väggen. Några kompisar till oss har det och det är riktigt fräckt. Som denna fast vår ska bli mycket större:

 

Under den ska vi, liksom på bilden, ha någon slags skänk där vi bland annat ska ha den här snygga jordgloben vi köpt på Mio:


Vad tror ni?

Ska gå och göra mig iordning lite nu, Alex och jag ska umgås idag. Om jag känner henne rätt så blir det kinamat till lunch för det har hon fått dille på. Inte mig emot, har heller inte ätit det på länge och gott är det ju.


Kommentarer
Postat av: alixxxs

de kommer bli skit snyggt=)

2010-08-11 @ 09:43:07
Postat av: Malin

Ja, nu vet jag vad du menade med "skeppsgolv". Det är ju så snyggt. Häftigt med världs karta. Kommer nog bli toppen nice. =) Kram <3

2010-08-15 @ 10:28:12
URL: http://rosaliljan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0