Mys med sis

2010-04-01
Jag och Ida har haft skitkul, som vanligt! I tisdags var vi i Boarp och senare åkte vi till Familia och handlade lite. På kvällen premiärgrillade vi och det var sjukt gott. Det blev en liten film och mys innan det var dags att sova. Igår jobbade jag en sväng och sedan möttes vi upp på stan. Det blev även en liten runda till IKEA. När vi kom hem hade Ida möblerat hela vårt sovrum. Gissa om vi blev chockade?! Och så fint det var!!! Jag är sååå nöjd. Nu ska bara garderober in och lite fina gardiner. Ska alldeles strax sätta mig och lägga upp lite bilder, äntligen va?

Idag har jag gått bredvid på avdelning 11 med Kenneth, en skitsnäll snubbe. Ska jobba hela påsken, pengar till mig! Taket ska läggas om här hemma nu i helgen så jag kan lika gärna jobba.

Kommentarer
Postat av: Sis

Snäll den där Ida. ;)

2010-04-01 @ 14:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0