Jobbglad

2010-04-05

Nu har jag jobbat hela helgen och det har gått kanonbra, fy fan vad jag trivs! Alltså, det är verkligen inget drömjobb eller så men det har en hel massa fördelar. Det är inte för jobbigt och ansträngande, man jobbar i sin egen takt, man har bra arbetstider och kommer hem i en vettig tid utan att vara helt slutkörd. Och man måste inte stå och vara övertrevlig hela jäkla tiden om man skulle råka ha en pissdag. Jag känner verkligen att jag fattat rätt beslut! Det är såhär det ska kännas att jobba, det ska kännas bra.

Grabbarna har grejat med taket hela påsken och det har gått jättebra. Till och med jag själv var uppe en sväng igårkväll och fixade lite. Och vilken utsikt vi har från taket! Jättefint mot havet. Om man kollar riktigt noga kan vi se havet ändå men då får man speja bortom husen längst upp på gatan.

Igårkväll var vi på kalas hos svärmor Lotta som fyllde år. Vi fick världens godaste lax, sås och potatis. Mums!!!

Imorn är jag ledig, har bara tänkt att fixa här hemma. Kanske ska åka och kika på altanmöbler, börjar bli dags för det nu. Ni anar inte hur härligt det är med en egen trädgård och altan, helt underbart! Alicen kan springa fritt och det kan vi också, haha.


Kommentarer
Postat av: Jonassolveig

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2011-02-01 @ 12:37:21
URL: http://jonassolveig.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0