Underbara fredag!

2009-12-18

Vi har precis gått upp här, Ida håller på att städa som vanligt. Jag vet ingen som städar så jäkla mycket och ofta alltså. Sedan har hon, å andra sidan, en hund som fäller jättemycket. Själv håller jag på att fixa till mig lite. Ska använda ett par riktigt snygga leggings idag, visst är de? Ibland på vanliga trista vardagar brukar jag ta på mig mina finaste kläder, ha på mig snygga och stora örhängen, sminka mig fint och sådär. SÅ gör man en trist dag rolig. För det är roligt att känna sig fin!

Lindex Shop Online - 50 DEN, Strumpbyxa


Just nu är jag även jättekär i dessa fina örhängen från H&M. Jag tycker det är så himla fint med färgglada örhängen eller andra smycken till svarta och gråa kläder, som man ju faktiskt använder mycket av nu på vintern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0