Spontantripp till Helsingör

2009-12-21
Idag hann jag med att baka Läckerbitar och Rocky Road innan Henrik kom hem från jobbet. Vi åt middag och sen åkte vi till Väla för att köpa de sista julklapparna. Väl i Helsingborg fick vi ett ryck och bestämde oss för att åka över till Helsingör. Henrik skulle köpa öl men kom senare på att han hade en massa öl hemma så vi åkte bara fram och tillbaka med färjan men det var mysigt. Käkade en pølse och sådär, haha. Kul att göra lite sådana spontana saker en vanlig måndag.

Jag är inte ett dugg trött än så ska faktiskt sätta igång med att baka knäck. Jag har ju ingen tid att passa imorn bitti så vad gör det om jag lägger mig sent? Köpte jättegulliga knäckformar med tomtar på sist vi var i Ullared. Till min tryffel har jag köpt jättesöta hjärtformar. Det blir lite roligare att baka då...

Ida, golvlampan blev riktigt bra i hallen så tack så mycket!

Här kommer bilder på våra trötta djur. Eller så blir de uttråkade när matte bara fixar och fixar i köket hela tiden. Alice och Anka har legat på soffan hela jäkla dagen. Jag tror i och för sig att solen värmde ganska gott just där idag. Vore ju inte helt fel att bli hund i nästa liv alltså!




Kommentarer
Postat av: Ida

Lägg ut en bild på lampan eller på hela lägenheten, har ju inte sett än. :)

2009-12-22 @ 00:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0