Sov gott Brittany

2009-12-21
Hemfärden igår gick fint, var dock nära på att vända redan i Tidaholm då det var världens isgata. Envis som jag är körde jag lite till och det blev faktiskt bättre. Var riktigt halt på sina ställen men jag är hemma nu iallafall.

Idag har jag, som sagt, tänkt att baka en massa julgodis. Hela sju sorter faktiskt! Får se om jag tar alla idag eller sparar några till imorn. Ska strax hoppa in i duschen och sen åka och handla allting. Återkommer senare så ni kan ta del av alla smarriga recept och bilder såklart.

Igår gick ju Brittany Murphy bort, alldeles för tidigt. Stackars tjej och framför allt, stackars hennes familj. Har alltid tyckt att hon är så himla söt och så rolig i sina roller, se på Smekmånaden till exempel. Sov gott fina Brittany!


Kommentarer
Postat av: jossan

Guud vad fin blogg du har!! läs gärna min!! (aa)

2009-12-21 @ 15:55:45
URL: http://jussjuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0