Skitmatch

2009-12-30
Ja fy fan vilken dålig och trist match. Domarna var dessutom helt kassa, de blåste ta mig fan inte för nånting. Vad störd man blir, man får lust att hoppa ut där på isen och strypa dem. Lyllos hockeyspelarna som har sina motspelare som de kan kasta skit på och puckla på när de känner att de behöver ta ut sin ilska.

Jag mår inte så mycket bättre, jag mår inte hundra men jag mår samtidigt inte skitdåligt heller. Ska krypa ner i pyjamasen och bara mysa. Blir nog en mugg varm choklad ikväll igen. Lätt att bli beroende, speciellt nu när det är så kallt ute. -8 grader visar bankens termometer och det är riktigt kallt för att vara här i Skåne. Jag måste säga att vädret växlar väldigt mycket här, bara för någon dagsen hade jag ju vårkänslor, haha.

Fick, som jag trodde, inte mycket gjort idag. Fast jag har faktiskt sökt två jobb så lite aktiv har jag allt varit. Ska skriva ut mitt CV någon dag och ge till Alex också, hon skulle lämna det på sitt jobb. Alltid bra med kontakter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0