Shopping på Väla.

2009-12-15

Idag har jag och Alexandra, min svägerska som det så fint heter, varit iväg på Väla och Familia och shoppat lite granna. Jag kunde, som vanligt, inte hålla speciellt hårt i mina slantar så det blev lite smått och gott. Hittade en jättefin klänning från Gina Tricot:

Egentligen gillar jag inte att ha vitt på vintern men denna satt sjukt snyggt och att den var vit gjorde bara att den såg lite extra sådär....hmm, vad ska jag säga...lyxig ut. Tycker dock inte att bilden visar klänningens rätta jag men det kanske någon gång kommer en bild där jag har på mig den. Köpte även ett par jättesnygga örhängen som passade finfint till klänningen. Annars blev det bara lite olika leggings på Lindex. Jag anser att man aldrig kan ha för många leggings. Jag är ingen direkt jeanstjej så leggings är för mig ett måste! Jag älskar klänningar, tunikor och kjolar och det är inte ofta jag använder något annat.

Jag hittade äntligen en väska också. Fast den är en julklapp från mamma så den får jag glömma bort. Blev en jättesnygg Don Donna iallafall. En väska måste man bli kär i vid första ögonkastet annars kommer relationen med väskan absolut inte att bli långvarig. Det vet jag med säkerhet!

Tack Alex för en supertrevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0