Pia är förlovad?!

2009-12-14

Ny vecka och nya möjligheter! På torsdag åker jag hem till Skövde. Lille Oskar ska döpas på lördag och eftersom jag ändå inte har någonting för mig kan jag lika gärna åka redan på tordag för att passa på att träffa alla godingar. Sanna, Elin och ni andra, jag hör av mig.



Idag har jag storstädat sovrummet, dammat, dammsugit, bäddat rent, städat garderoberna och torkat golvet. Jag får ta ett rum i taget, orkar faktiskt inte med alla på en gång. Ikväll eller imorn skulle någon komma och kolla på Golfen så vi får se om den blir såld. Imorn ska jag och Alex till Väla, I love shopping! Egentligen borde jag inte handla mer förrän jag får lön men äsch, hittar jag nåt fint kommer jag att köpa det ändå.

Läste precis på FaceBook att min kusin Pia förlovat sig med nån kille i Miami Beach. Hon har bara varit där i typ en månad så det var lite oväntat men massa grattis till er! Antar att släkten kommer att skvallra mer på lördag, haha.


Kommentarer
Postat av: Victoria

2009-12-14 @ 15:59:01
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0