No chocolate! Poor dogs...

2009-12-13
Denna söndag har varit ganska lugn. Vaknade och fick komma till ett nydukat frukostbord med tredje adventsljuset tänt, så mysigt så. 

Annars har vi varit iväg och storstädat Henriks bil eftersom den ska säljas. Henrik knäckte ryggen när han skulle dammsuga så nu har han troligen fått det årliga ryggskottet, stackaren. Han kan knappt röra sig utan att bara skrika rakt ut. Om någon är intresserad av att köpa en VW Golf V6:a 4Motion så kan ni ju kolla här nedan. Det är en grym motor i den, det är som att åka i en liten racerbil.

http://www.blocket.se/bastad/VW_Golf_v6_4motion_25106007.htm?ca=23_1&w=0


Jag glömde berätta för er att Alice snodde åt sig choklad i fredags och smaskade i sig. Choklad är asfarligt för hundar! Jag fick världens panik, började slå upp en massa sidor på internet om tips och råd. Jag bestämde mig iallafall för att kräka henne och det verkade som om all choklad kom upp. Men man vet ju aldrig helt säkert så jag kunde inte somna, jag låg vaken ända till klockan fem på morgonen och inbillade mig att hon gjorde konstiga ljud ifrån sig och så vidare. Jag väckte henne för minsta lilla avvikelse från det normala men hon verkade bara tycka att jag var skitjobbig som väckte henne hela tiden, mitt i natten och allt. Nu har det gått två dagar och det är inga som helst fel på henne, har inte varit heller.... tack och lov för det! Haha, här sitter jag och spyr galla över alla som inte har koll på sina djur medan min egen hund trycker i sig choklad som jag, klantigt nog, lämnat framme.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hörru stora syster, det var jag som bad dig kräka henne. Kräver lite beröm faktist :D Och jag vill HA Henriks bil men helst gratis. Hihi

2009-12-13 @ 23:29:12
Postat av: Angelica

Hej Mimmi,jag skickar nya blogg namnet efter denna komentar så kan du ju radera direkt=P kul att även du har blogg den ska ja börja läsa...hoppas allt e bra med dig/er!

/Gela

2009-12-14 @ 13:26:43
URL: http://addesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0