Mysamysamysa

2009-12-22
Det blev inget vettigt gjort idag. Henrik kom inte hem förrän sju från jobbet så jag hade inte hjärta att tjata på honom, stackaren. Tänk er själva att stå ute hela jävla dagen plus övertid på det i det här skitvädret. Nej, så viktigt är det faktiskt inte isåfall!

Istället har jag bakat lite mer, recept kommer strax. Vi har även varit iväg och handlat lite saker inför uppesittarkvällen imorn och lite annat till julafton. Längtar tills imornkväll, då ska vi bara vara hemma och mysa. Blir till att äta massa julgodis, skinkmackor och sådär. Bingolotto är ju givet också!

Jag ska åka med Alex och Nisse till Ullared imorn på dagen. Är nog inte så mycket folk såhär dagen innan jul, kan man ju hoppas iallafall. Jag ska egentligen inte ha något men jag är aldrig sen med att hänga med på skojigheter. Slutar antagligen som vanligt med att jag handlar alldeles för mycket men jag ska verkligen försöka att hålla mig i skinnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0