Mycket på gång

2009-12-28
Idag känns det som om jag har tusen saker att göra. Det är väl egentligen inte så farligt men ni vet, när man har en massa småsaker som behöver fixas. Jag ska handla, kolla på batteri till Henriks kamera, bada Alice, städa här hemma, boka tvättid, skicka hem Idas t-shirt.... ja, you name it. Att man sedan sover till kl 11 är ju en annan sak, haha. Jag får skylla mig själv! Å andra sidan är det ingen panik.

Nu ska jag fixa till mig och kika vad vi behöver handla hem och sedan åka till Maxi i Ängelholm. Jag ska förresten göra min supergoda, hemmagjorda müsli idag också. Den är sjukt god och när man gör den själv vet man att den inte innehåller massa socker, konstiga tillsatser och annan skit. Ni ska få receptet lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0