Måste upp tidigare oftare

2009-12-29
Klockan är nio och jag är redan vaken, kors i taket! Om jag ska vara ärlig fick jag tvinga upp mig själv. Jag måste skärpa mig, har helt och hållet vänt på dygnet. Somnar sent på natten och går upp sent på dagen. Inga problem att jag lägger mig sent men jag måste sluta sova bort halva dagen.

Här i Skåne snöar det jättestora flingor för tillfället. Hoppas verkligen att snön kommer tillbaka och får stanna. När vi kom hem i söndags var det ju helt soprent...

Jag ska fixa till mig lite och sen åka till Anna, vi ska till Helsingborg och handla på Willys. Willys i Ängelholm är skittråkigt så hoppas detta är bättre. När jag kommer hem senare ska jag ta tag i alla mina nödvändiga bestyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0