Jag blir galen på alla saker överallt!

2009-12-22
Ja exakt! Jag vill inte ha en massa skit ligga framme, jag hatar det. Henrik kommer hem och slänger alla sina nycklar, mobiler, sladdar och annan skit på byrån i hallen. Det ser så illa ut och så går man och stör sig fast det egentligen är världens skitsak som man lätt fixar till. Har nu ställt dit en jättesöt skål-kind-of thing där man bara kan droppa ner småsaker. Så var det ur världen...

Jag är sån att jag vill få allt gjort på en gång. Vi har fortfarande nån banankartong här och där med saker som ska ner i källaren, hur jobbigt är det egentligen? Det står lite tavlor, speglar och annat som ska upp på väggarna men ändå orkar man inte fast det bara tar några minuter. Varför är man sånhär?

Idag ska jag tjata för att få allt det här gjort, jag vill att det ska vara fint hemma på jul. Jag kommer säkert vara en pain in the ass men sen ska jag inte tjata mer heller. Kanske till och med kan få upp den andra sängen så är det också avklarat. Jag vill inte framstå som en jobbig sambo, jag tror egentligen inte att jag är det heller i och för sig men... Både jag och Henrik är väldigt mañana mañana liksom men ju mer saker man samlar på sig att göra desto längre tid kommer det att ta när det ska fixas. Lika bra att ta tag i det direkt.

Idag har jag världens slappardag, går omkring och småstädar och lyssnar på bra musik. Vad gött det är! Ska fortsätta med mitt julgodisbak lite senare också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0