Har du för stora vader för snygga stövlar?

2009-12-16

Det har jag! Det beror inte på att jag gått upp i vikt de senaste åren utan jag har haft det här problemet ända sedan i början av tonåren. Och då var jag absolut inte såhär stor som jag är idag. Jag vet inte om det beror på att jag tränade sjukt mycket och hade väldigt starka och stora vadmuskler eller om jag bara är född sån. Jag känner många, många som har det här problemet och det är absolut inte för att de är överviktiga.

Det finns stövlar här i Sverige med extra brett skaft men har ni någonsin hittat ett par riktigt snygga sådana? Inte jag! Jag har bara hittat fula kärringstövlar.

Hur som helst, nu vill jag hjälpa er! När jag var i London senast hittade jag affären jag drömt om. De hade massvis av stövlar med breda skaft. Skitsnygga dessutom! Och inte dyrare för att de var större! Jag var överlycklig när jag äntligen hittade stövlar som passade mig. Jag blev så glad att jag nästan bölade.

Nu till det bästa! Man kan beställa dem på internet och få dem levererade till Sverige. Inte illa va? Här är adressen:


http://www.evans.co.uk/


De har även SNYGGA kläder för större personer. Storlekarna börjar vid engelska storleken 14, vilket motsvarar vårt 40/42. Alltså helt vanlig storlek.


Kommentarer
Postat av: sara

Heeej. :)



jaa Calle var otroligt bra, han utvecklades mycket! :) Men vinnarlåten var mer gjord för erik, tyvärr. ;(



Ohc jag kan på tal om inget säga att jag inte heller kan ha snygga stövlar för jag har ocksp för tjocka vader ;P

2009-12-16 @ 21:29:25
URL: http://sarath.blogg.se/
Postat av: Angelica

Min mamma har alltid haft det problemet,anatr att det är benstommen,vissa stövlar är ju sjukt små...anatr att inte ens en pinne kan få i sig där=S bra adress den ska ja tipsa mother om=)

2009-12-17 @ 08:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0