Flera timmar bloggjobb

2009-12-27

Puh, äntligen någorlunda klar med bloggdesignen. Jag satt natten innan julafton och började pilla i stil- och kodmallarna. Man kan ju nästan ingenting men sedan kom det över mig att jag ju läste Multimedia i skolan och sedan var jag igång! Minns en hel del nu faktiskt, det kommer krypande tillbaka när man börjar greja med det. Vad tycker ni? Ser bloggen okej ut? Henrik tycker jag har varit jättetöntig som lagt ner så mycket tid på det men jag tycker bara det har varit roligt. Tiden har gått så sjukt fort vilket betyder att det vore perfekt att ha detta som ett jobb, haha.

Idag kom vi hem till Skåne och tog världens städtag det första vi gjorde. Skönt! Nu är det fint överallt. Vi hade egentligen inte plats för en enda liten pryl till innan jul men många fina klappar fick vi ju så en del annat gammalt skit behövde ut.

Imorn är det ny vecka och nya tag. Här hemma ska vi vara nyttiga, har vi bestämt. Blir nog en del GI-mat och sådär. Och trilla inte av stolen nu, men imorn ska jag till Ullared...igen!!! Haha, Lotta och Anna skulle dit och jag har ju ändå ingenting för mig så jag kan ju lika gärna följa med bara för skojs skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0